Saturday, 24 September 2011

Pictures to be shared #5


Salam semua. Selamat berhujung minggu. Sejak kebelakangan ni, aku terasa macam nak berkongsi gambar-gambar dan lagu-lagu dengan korang semua. Aku harap korang enjoy la ye. Bukan la gambar dan lagu kosong, tapi aku harap korang dapat ape yang aku nak sampaikan.

Kadang-kadang bila kita dengar lagu dan tengok gambar, benda ni lah akan akan lebih lama melekat dalam kepala hotak kita berbanding, karangan yang berjela-jela. Sapa yang tk suka kalau buku teks banyak gambar, betol tak?

So malam ni aku nak kongsikan 3 gambar dengan korang. Jom layan..

Sesungguhnya beringatlah bahawa Allah Maha Mengetahui lagi Bijaksana

Sometimes God doesn't give what I ask, but He makes me feel good with what I have.

Tiada pendengar yang lebih baik melainkan hanyalah Dia

Leave room to let God do what he does. We don't always know what's best, but He does.

Tiada duka yang abadi, bersabarlah.
Take problems as God's ways to improve you. Remember, it takes a ton of pressure to make a diamond.


So, gambar ni bukan la gambar kosong yang tak da isi, harap gambar-gambar ini jadi penawar duka dan dapat dekatkan diri kita kepadaNya. Amin.

Selamat beramal.


7 comments: