Thursday, 8 September 2011

Cantik dan Mempersonakan

Salam. Lama dah aku tak tulis belog ni. So kali ini aku nak kongsi benda-benda yang cantik dan mempersonakan dengan korang semua. Apa lagi kalau bukan perempuan. Hahaha.

Mereka ini adalah selebriti dan artis dari seluruh Asia yang hebat dan cantik, sama ada dalam bidang lakonan, nyanyian, model atau sebagainya.

Jom layan.

Dian Sastrowardoyo merupakan pelakon dari
Indonesia  (Filem: Ada apa dengan cinta)

Kristine Hermosa merupakan pelakon dan
model dari Filipina

Lee Hyori merupakan seorang pelakon dan
penyanyi berbakat dari Korea
Bawang Putih atau nama sebenarnya Revalina
S.Temat, pelakon dari Indonesia

Rozita Che Wan kini digossipkan
berpacaran dengan Shahir AF

Tata Young merupakan seorang pelakon,
penyanyi, model dan penari dari Thailand

Zhang Zi Yi merupakan pelakon dari China
 (Memoirs of a Geisha dan Rush Hour 2)
Sebenarnya banyak lagi wanita-wanita cantik yang ada kat sekeliling kita. Cuma tunggu masa untuk kita explore je.

So aku rasa cukup la 7 artis ini.

No comments:

Post a Comment