Saturday, 10 September 2011

Awak ada tahi lalat tak?

 
Salam semua. Ni aku nak kongsi lagi satu artikel yang menarik yang aku baru baca. Siapa yang tak da tahi lalat kat dunia ni? Ada ke? haha. Kalau ada pon mesti dorang dh buang tahi lalat tu. Sebab aku sendiri ada lebih dari 1 tahi lalat.

Enrique Iglesias penyanyi pon. Korang nampak tak tahi lalat dia?

So sekarang jom baca artikel berkaitan tahi lalat dan sifat peribadi orang itu atau firasatnya. Jom layan

1. Alis mata
  • Alis kanan - suka menolong dan baik hati
  • Alis kiri - ramai peminat
2. Hidung
  • Pada hidung - banyak dan murah rezeki
  • Batang hidung - ramai peminat, dicintai dan mudah menjadi kaya
3. Pipi
  • Pipi kanan - ramai kawan-kawan
  • tengah-tengah pipi kanan - ramai yang suka
  • tengah-tengah pipi kiri - suka berkawa
Bawang putih pon ada tahi lalat kat pipi kanan. 
4. Mulut
  • Hujung mulut kanan - kecil rezeki dan tak mudah mengalah
  • Hujung mulut kiri - suka berfoya-foya
5. Bibir
  • Bibir atas kanan -  banyak rezeki dan pandai
  • Bibir atas kiri -  ramai kawan dan baik hati
  • Bibir bawah kanan - disegani orang dan ramai yang suka
  • Bibir bawah kiri - pandai brbicara dan cekal

So ada yang kena dan tepat tak dengan korang. Hahaha. Ni ramalan jer. Bukan boleh pecaya sangat pon. Kalau betol pun ini mungkin satu kebetulan. Kalau tak betol pon jangan marah kat aku plak yerk. Aku just berkongsi.

Selamat berhujung minggu dan beropen house. 

11 comments:

  1. aku ada tp tgh bibir?..hehe...eh..bawang putih tu tgk ka celah gigi pun ada..haha..

    ReplyDelete
  2. haha.. tu bukan tahi lalat la kat gigi die.. tu die pakai braces kot.. keh3

    ReplyDelete
  3. alamak.. kat dagu ade erk?? haha.. td baca tk de yg kat dagu la.. tu kira same bawah bibir kot.. hehe

    ReplyDelete
  4. choki tade pom tahi lalat . kat muke nie . haha

    :)

    ReplyDelete
  5. ala.. try cek kat badan.. mesti ade.. hahaha

    ReplyDelete
  6. ade kat pipi kanan .
    hihi yeke ramai kawan :P

    ReplyDelete
  7. kalau kat teLinga...? hehe...^__^

    ReplyDelete
  8. saya ada kat alis mata kiri, tangan kiri dan kanan... huhu...byk gak la....

    ReplyDelete