Sunday, 28 August 2011

Perangi AIDS dan HIV



Salam semua. Tetiba terasa macam nak kongsi gambar-gambar perangi AIDS dan HIV oleh artis-artis tempatan yang aku tengok kat sini http://aidsaware.ruumz.com.

Sebenarnya banyak lagi gambar-gambar yang berkenaan, tapi aku cuma upload yang aku rasa menarik sahaja. Harap maklum

Jom kite usha.



















So, ingatlah bahawa HIV dan AIDS itu dapat dicegah. Jauhilah sex luar tabii kerana Nabi Muhammad SAW tak akan mengaku umat.

Memandangkan jam dah nak dekat pukul 7mlm dan kejap lagi akan berkumandangnya azan Maghrib, adalah lebih baik aku berhenti disini.

Enjoy~

Dan sesungguhnya mencegah itu lebih baik daripada mengubati


3 comments:

  1. x suke tegnok jehan miskin..haha..tu jehan miskin kan??stok tayang body =p

    ReplyDelete
  2. sazzy falak nampak sangat cool n cute

    ReplyDelete