Monday, 29 August 2011

Jadual Posting Fasa IIIb (junior dan senior) MBBS - 2008-2013


Salam semua. Ni aku nak tunjuk korang, jadual semester baru aku. Pergh tak sabar rasanya nak mula belajar. Rindu dengan buku. Haha.

*sambil tangan ke dada dan mata ke atas.

Fakulti aku ni memang advance, padahal kitorang baru nak masuk tahun 4 tapi diorang dah keluarkan jadual untuk tahun 5 unruk kitorang. Memang advance la Puan Maizon ni (dia la ketua kerani)

Ini jadual untuk phasa IIIb Junior yang akan berakhir pada bulan Februari tahun depan.


Dan ini pula jadual phase IIIb Senior yang bakal bermula pada bulan Mac tahun depan dan berakhir pada bulan Mac tahun 2012.


InsyaAllah kalau tak ada apa aral yang melintang aku akan graduate pada tahun 2012. Doakan aku ye kengkawan.

Kebanyakan masalah dalam hidup datang kerana 2 sebab: 1: saya bertindak tanpa berfikir. 2: saya terus berfikir tanpa bertindak.

1 comment: